måndag 21 juni 2010

sex är ju en bra sak, jag ska inte neka. Jag älskar sex och jag tycker att det är det bästa som finns ibland, MEN jag tänker inte att jag har sex för hans skull, utan för min egen skull. För jag skiter i om han njuter eller inte, bara jag blir tillfredställd och så. Så jag rider inte för hans skull, utan för att jag helt enkelt tycker att det är skönare.


Nu kommer ni säkert kalla mig ''slampa'' och ''hora'' men allvarligt ? Har ni aldrig haft sex då menar ni ? Bara för att jag har jävligt lätt för att yttra mig om mina åsikter om vad jag tycker är bra med sex osv. så ska ni kalla mig för massa elaka saker då ? Jag tar ju inte åt mig om vad ni säger för jag kommer ju inte sluta älska sex för det, tycker bara att ni ''haters'' där ute ska sluta knappa in en massa fula saker bakom era jävla skärmar. Pusss


PEACE AND LOVE 'S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar