måndag 21 juni 2010



man kanske inte ser jätte bra ? Men iaf, jag och Elin brukar ALLTID ha massa diskutioner om hur killar är dumma i huvudet och då menar jag verkligen ALLTID. För vi har gått igenom ungefär samma saker och hon har så äckligt mycket bra saker att säga. Tjejen är hur go som helst och jag tycker att ni borde läsa den pyttelilla tjejens blogg så ni får en länk i slutet av inlägget. och det jag skriver om att han hade köpt saker till mig, jag tackade nej men han insisterade, så det är inte mitt problem om han vill slösa pengar på mig.
-
Visst, jag har bara en massa killkompisar och nu har jag ju pojkvän. Men ungefär 85% av dom killar som finns i själva götet är typ.. helt stenade i huvudet. Ingenting att ha utan bara skräp.
Dom visar ingen respekt, dom är äckliga och det ÄNDA dom är ute efter är typ.. sex ? Visst, sex är nice, men då skaffar man KK. Man är inte inne på msn och bha: ''Visst, nu skriver en kille till mig att jag ska komma till honom eller att han vill ses och antar att jag ska vresa på dirren och då gör jag det med glädje ! :D'' Nej, lilla gubben. Man får kämpa om man ska åstakomma någonting och som tjej så vresar inte för vem som helst, eller vissa gör ju det men jag är tyvärr inte en av dom stackarna ^^
-
elins blogg:
http://elinsofiakristine.blogg.se/
-
PEACE AND LOVE 'S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar