tisdag 22 juni 2010


Okej, så du kallar dig själv mogen ? Det va ju trevligt för dig, men vet du vad ? Jag bryr mig inte, du är inte värd mer än ett sandkorn i mina ögon. Du är precis lika omogen som alla andra brudar. Bara för att du är äldre än mig så behöver det inte betyda att du är mognare för åldern har ingen betydelse. Men sure, vill du ha krig så är det upp till dig. Jag har inte pratat med dig, jag tog bort inlägget om att du var ett besatt x, borde inte det räcka eller är du så besatt utav uppmärksamhet utav alla andra och att dom ska veta att du ''bråkar'' med någon ? Vem är det som ska växa upp. Och det var ju inte JAG som började med detta utav det var du som försökte dissa mig genom bloggen först, får inte jag dissa tillbaka då ? hmmm ?

Jag skriver inte om mitt sexliv, har aldrig gjort det heller. Och det är inget fel med att skriva om sex och nej jag rider inte en kudde på bilden. Täcket råkade ligga där, förlåt för det om du verkligen bryr dig så mycket om det. Du måste inte läsa min blogg om det är så jobbigt för dig, för det är ju min blogg och jag skriver om vad jag vill i den, that's it.

Jag ''snodde'' inte honom ifrån dig, det kan du inte säga att jag gjorde. Han ville inte vara med dig mer och han ville vara med mig. Han var aldrig otrogen mot dig utan han ville helt enkelt inte vara din längre, ska du tvinga honom till det då menar du ? Jag förstår inte hur du tänker, och du kommer ingenstans på detta. Och en sak till, jag har inte sagt ett skit om ditt utseénde. Så går du på mitt ? Jag är inte ytlig, överhuvudtaget och visst, alla kanske inte tycker att jag ser bra ut och jag kan acceptera det, men kan du lära dig att acceptera saker ?
PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar