tisdag 22 juni 2010

Ni fick en nytagen morgonbild !


Min syster är dum i huvudet, eller ja hela min familjär dumma i huvudet. INGEN KNACKAR, jag får panik på dom.TÄNK OM jag skulle gjort något jätte hemligt eller något som jag inte vill att dom ska få reda på ? Då kommer alla rusande in. Dom enda som faktiskt knackar innan dom går in är Pappa och William, och så ska man göra ! bra att man får lite respekt och privatliv utavdom enda männen i familjen. Så ska det vara utanför hemmet också HAHA.
-
Iaf, nu väckte min syster mig genom att rusa in och leta efter hennes skor och sen går hon runt inne i mitt rum i typ 1 minut i tystnad och sen säger hon ''kan jag låna kläder av dig'' HALLÅ ELLER ? Sånt här gör mig sjukt irriterad, TY för att du väckte mig.
-
PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar