tisdag 2 november 2010

tjena.
jag är då denna anonyma fitta som spenderar hela min livstid framför skärmen där stinas blogg är framme.
fast ni kan kalla mig nolifer. pajsare. ah. you name it.
det är nämligen så att jag har inget liv(eller jo stinas blogg är mitt liv) så jag måste liksom ordbaja och skriva massa idiotiska kommentarer. (egentligen älskar jag stina och ser henne som en förebild.. så pågrund av min svartsjuka så måste jag skriva massa bullshit till henne.)
Asså jag blir så jävla besviken på mig själv. Jag vill se ut som Stina. Jag vill vara som Stina.
Jag hatar liksom mig själv. Jag är äcklig. Ful. Smutsig.

Yep. Ni kan kolla igenom Stinas inlägg där jag har skrivit massa patetiska kommentarer. Ja ni ser ju att jag är helt totalt efterbliven och saknar social kompetens.
Bye.
/anonyma hater'n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar