måndag 1 november 2010

ÅÅÅÅH JAG BLOGGAR IGEN YAY !
Nej men jag ska byta sida att blogga från så fort min dator
är fixad, så HEJ NATTSTAD. HEHEHE

och du, hater, jag fick ingen inflammation i min läpp... LOL.
Jag fick en allergisk reaktion. lol, inflammation ? nej.
Och förlåt om jag ''lurade'' alla, men det är så kul att folk
verkligen tror på det, och du din lilla ''hater'' borde inte bry dig
så mycket om vad jag gör i mitt liv. MY LIFE, MY RULES.
så sluta stalka mig på fb och sluta hålla koll på mig, du är inte
min pappa/mamma. Lite patetiskt.. men AH. puss på dig.

Nu sitter jag hos min lovely polski.
Ska kolla PH.

PEACE AND LOVE ' S

2 kommentarer:

  1. Hoppas du slutar blogga din fula tönt.. asså det är så skönt när du inte bloggar!! min dröm går ju lite i uppfyllelse eftersom min högsta önskan är att du någongång kan skaffa dig ett liv. ASSÅ du är en liten attention whore.. palla skriva om botox.. har du en råd din lilla fjuttiga fitta..

    SvaraRadera
  2. HHAHAAHHAHAHHAH låter mig skratta högt.
    Vem fan är pajsaren? Som är anonym?
    "min dröm går ju lite i uppfyllelse eftersom min högsta önskan är att du någongång kan skaffa dig ett liv"

    Vem är det som borde skaffa sig ett liv här egentligen? Anonym? Kan du svara på den frågan? Eller nej du törs väl inte pågrund av att du börjar inse att det är du som är nolifer:n i de hela.
    Jag menar kolla på dina kommentarer du skriver, fattar du vilken jävla nivå du ligger på?
    Aja orkar inte lägga mer tid på sådan här idioti.
    HA DET
    / "sara"

    SvaraRadera