tisdag 19 oktober 2010

''FYFAN DIN ÄCKLIGA HORA, INGEN BRYR SIG OM DINA FUCNKING HOOR KUKSUGAR LÄPPAR
allvarligt, jag vill bara vara snäll och be dig skaffa dig ett liv så att du inte slutar som en jävla slampa.. du skiter i skolan och beter dig som en fucking hoée.. är inte dina föräldrar väldigt missnöjda att ha en sån hoe till dotter''

omg sötnos, lyssna riktigt noga nu: Borde inte dina föräldrar vara missnöjda med dig eftersom att det enda du gör är att klanka ner på folk och nej jag är ingen hora fortfarande.. DUDE !? Vet du ens vad en ''hoe'' är ? Jag är knappast en hora och jag skiter inte i skolan. Vart fan har du fått det ifrån ? Jag tycker synd om dig eftersom att du är så hatisk. Jag har ett liv :)

Om ingen skulle bry sig om mina ''kuksugarläppar'' så varför skulle jag då ha över 150 unika besökare ?

PEACE AND LOVE ' S

4 kommentarer:

  1. ååh jag blir så jädra lack över den här jädra bruden, kan hon inte bara skaffa sig ett liv och sluta klaga. usch på äckliga svin som hon!

    SvaraRadera
  2. du är ett jävla äckligt svinn jennifer, med din fula feta kropp fyfaaan.. ni två är fan svin så jävla slampiga är ni och knullar allt ni ser!! fyfaan asså hahah skämtar du med mig och tror du verkligen att 150 besökare är mkt, in my ass och typ.. bloggtrafik.se se din feta looser! jennifer du ser ut som en fucking griiiis och stina du är ännu fulare asså allvarligt du ser ut som ett rövhål

    SvaraRadera
  3. oh, så du känner oss nu också ? this will be fun

    SvaraRadera
  4. hahahhah jag dör.
    när ger den jäkeln upp?
    fan lika irriterande som en böld i röven.

    och snälla? väx upp. "jennifer du ser ut som en fucking griiiis och stina du är ännu fulare asså allvarligt du ser ut som ett rövhål".

    -Hej jag är en anonym patetisk fitta som ordbajar saker till en tjej jag inte vet ett piss om.

    Snälla, stick bara tillbaka från den grotta du kom från.

    Tack o hej, puss på dig Stina!

    SvaraRadera