lördag 9 oktober 2010

''bryr någon sig om dig och ditt äckliga fula liv. skaffa ett jävla liv och börja gå i skolan.. du röker och ser ut som en fucking chackhora!! jävla äckel asså riktigt horig är du.. skit små bröst i din fula korsett asså skaffa dig ett fucking liv för ingen bryr sig ditt äckel!! jävla fucking EMO GÅ OCH DÖÖÖ DIN HORA''

okej, well.. läs inte min blogg då.
Du kan ju inte säga att jag först har ett liv o sen att jag inte
har det.. det är bara fail från din sida. hmm `?
Jag går i skolan ditt fucking EB. Jag har sjukt mycket bilder
från skolan om du inte har märkt det.
sen när blev jag emo ?
Chackhora ? NAAAH skulle inte tro det..
Och sen när började folket bry sig om mina bröst ?
Herregud, ytlig is the shit.
Jag lär inte dö försen om ett bra tag.
Sen så är det så otroligt gulligt att haters fortsätter vara
anonyma.

LOVE YOU BABY

PEACE AND LOVE ' S

5 kommentarer:

  1. HAHAHAH DU ÄR SÅ JÄVLA FULL. du ser ju ut som en nerknarkad hora liksom, vänta bara om jag ser dig på gatan din äckliga tönt, såna som du borde få anstiktet instampade i marken.. fyfaaan va äcklig du är helt sjuk.. hörde av en att din fitta var skit äcklig och luktade fisk fan har du hört talas om att man faktiskt KAN tvätta sig? eller nää juste du vill ju va fucking äcklig! haha och inte bryr dig, du gör ju fan ett fucking inlägg om kommentarer fyfan va du är skabbig gå och häng dig

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Haha herregud vilken patetisk människa. Socialt inkompetent hej.

    Anonym, snälla, är det jobbigt att ha blivit tappad som barn och nu får ta konsekvenserna som efterblivet freak eller?

    Love stina, your "sara" ;)

    SvaraRadera