tisdag 28 september 2010

jag orkar inte med massa ''blogg-bråk''.
usch, tycker det är så töntigt ! Är så glad över
att jag slipper sånt, även om vissa försöker ? aw..

Det fula är att folk skriver inte elaka saker
någonstans till mig förutom på bdb. WTF,
BDB är typ en liten skitsida för folk som typ tänker
'' åh, här kan jag vara anonym och då kan jag vara
elak för jag är en liten fet ''fitta'' som tror att jag får
repspekt på detta''
Men om du tänker efter, du får inte någon ''respekt'' utav
varken mig eller någon annan för att du är anonym
och det du skriver till mig är inget annat är *GÄÄÄÄÄSP*

Nej nu orkar inte jag med massa drama för jag är så jävla
mycket bättre än anonyma fjortisar, fast det vet ju dom redan.
eller ? HAHAHAHAHAAHHA

HAHAAHHAHAHAHAHAHAHH hhhhej jag är 14 år och
jag älskar att provocera allt o alla bara för att jag har pms o
mensvärk. Erkänn ni himmlade med ögonen ? Hade jag gjort.
haha, spela över HJÄRTA

PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar