onsdag 21 juli 2010

okej, nu blir man bdb-fjort igen. Jag är helt enkelt
tvungen att göra detta. Jag är som sagt bara 16, jag får
vara omogen om jag vill så fu haters ^^

Namn: Stina Johanna Irené Thalenius Kauppi
Längd: 1,72
Skostorlek: 38-40
Hårfärg: gul-vitt-blond
Önskar du att du bodde någon annastans: mmmmmmmhm.
Tänker du på självmord: Men snälla ?
Tycker andra du är attraktiv: Jodå, man har väl sina dagar
Använder du droger: nejdå
Röker du: ja
Vilka shampoon använder du: Tresame och Silvershampoo
Vilka parfymer använder du: DKNY - Be delicious, Escada någonting
Vad är du rädd för: Clowner.
Gillar du att tvätta: Nja..
Gillar du berg-och dalbana: Jodå

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Nej
Skrattar du ofta: Jo, jag gör ju det
Hur känner du dig just nu: trött, glad och awesome
Hur har du mått den senaste tiden: sjukt bra !
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: vem har inte det?
Blir du lätt förälskad: Nej
Är du kär i kärleken: Nej
Tror du på ett för alltid: Nej
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: ingen
Har du blivit sårad av kärleken: Jadå
Har du blivit lycklig av kärleken: självklart

PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar