lördag 17 juli 2010

Jag hade världens dröm inatt.. jag va jätte tjejig.
Jag tror jag vaknade jätte kallsvettig och helt panikslagen !
haha nej, men jag blev ganska chockad, för nu ska ni få veta
ett par saker om mig.

1; Jag är inte tjejig. Jag tycker inte om tjejmiddagar och
söta små drinkar och cider och sitta och vara övertrevlig.
Jag föredrar en kall öl med mina närmaste och fotboll !
Visst, jag älskar att sitta och lyssna på tung musik och dricka vin
och jag älskar skor. Men det är nog det ända tjejiga med mig.

2: Jag HATAR att shoppa. Det är jobbigt och man blir irriterad
över allt folk som befinner sig överallt i stan. Vill jag ha någonting
speciellt så löser jag det en vardag typ på freeport eller någon gång
ibland i stan. Men usch, jag hatar det verkligen.

3: Om jag är på fest så håller jag mig till mina killkompisar hellre
än att ''mingla'' med alla tjejer och vara fnissig. Jag älskar att dansa
men det gör jag typ endast med Maja eller någon annan nära tjejkompis
till mig. Men mina närmaste tjejkompisar är inte heller speciellt tjejiga,
förutom Jennifer Flygt, men hon är ett undantag.

4: Jag klär mig aldrig i klänningar eller kjolar. Det gör jag
endast på halloween..

låter jag helt åt helvete ?
PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar