lördag 26 juni 2010

well... hej !
idag ska jag träffa Viktor i stan klockan 3 och
prata och bara va. Kommer bli kul att träffa honom
har en massa att berätta ! Har saknat dig gubben.
Senare kommer Maja in och sen ska vi röra oss mot brännö
och fira ''billy''.

Och ni som smsar, jag kan inte smsa tillbaka eller
ringa för min nya(jättejättejätte-gamla) mobil är
helt fucked up. Men får en ny på måndag som är jätte söt.
Pappa lägger ner för mycket pengar på mig ibland, det är inte
ofta men när han väl gör det så slår han på stoooort.
Me like !


på står i köket och lagar mat, fniss.
är det ofta ens pappa går runt i mjukisbyxor
och hood eller är det bara min som gör det ?
Han brukar oftast gå runt i kostym och sånt, men
på helgerna går han runt i mjukis.
är det weird att ha en pappa som gör det ?

PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar