torsdag 17 juni 2010

Nu är jag hemma igen.. sov hos min bror inatt nämligen.
Jennifer drog igår medans jag trimmade mormors gräs
och nu värker min arm som fan, snacka om träningsvärk.
Jag höll på i 4 timmar men det var det fan värt, för mormor
blev jätte glad, och mormor är ju min bästaste vän efter
pappa så.. jag blev också glad pga hennes happynesssss haha.

Men nu när jag kom hem så släppte mamma en fet bomb om
tynger mitt hjärta som fan.. mormor ligger på sjukhus.
En dag efter att jag har sett henne skratta och le så ligger hon
på sjukhus med hjärtproblem. Tänk hur allt kan förändras så snabbt.

Jag får inte ens vara lycklig en dag utan att något ska bli fucked
up, för dör min mormor så vet jag inte vart jag tar vägen.
För jag älskar dig, Mormor. Du är guld !


PEACE AND LOVE 'S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar