fredag 18 juni 2010

''Du var nog något av det fulaste jag sett i hela mitt liv. vilken otroligt ful kropp du har, och vilken otroligt stor näsa du har! Min kompis rekommenderade din blogg som en ärlig känslosam blogg, men det jag ser är ju en komedi! Mår du inte dåligt när du vaknar på morgonen?"
------


Jaa, sånna kommentarer får man väl stå ut med, men allvarligt talat
så orkar jag inte bry mig och nej jag mår inte dåligt när jag går upp på
morgonen. Är förbannat trött på morgonen bara, men nej jag mår hyfsat bra
faktiskt. Och om det är samma människa som har kommenterat elaka saker till
Jeiias blogg så tycker jag synd om dig för du har inget stort ordförråd.
Och vaför trycka ner någons blogg på detta sätt ? För att du själv har dåligt
självförtroende och måste trycka ner alla andra ännu mer för att du själv ska må
bättre ? Isf har du en skev syn på livet. Lycka till med livet, du kommer verkligen
komma långt som en anonym, rädd fjortis. KÖSSSSSSS







PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar