torsdag 27 maj 2010

okej.. min utväxt är inte okej !
men imorgon, då jävlar ska den bort, och mitt
hår kommer bli blont imorgon och inte.. gult ?
Alltså jag hatar att vara brunett.. jag är en brunett utan
pigment och äcklig hy. ojojoj vad jag tycker om allt idag.

Jag har verkligen fullt upp idag !
först ska jag packa ihop ALLA mina saker hos pappa,
sen kommer Johnnie (my brotha) och ska köra mig lite
överallt. Först till skolan till mitt skåp för att hämta upp lite saker
och sen hem till Tim (!?) för att hämta upp lite saker där.
sen ska jag till Björkö och fixa lite saker hos mamma.
Men om sakerna inte står utanför Tim så får jag panik, då tror jag
helt seriöst att jag bryter ihop, för jag är inte på mitt bästa humör idag.
Jag hoppas inte något gåt fel..

PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar