söndag 16 maj 2010

jag måste börja sola hur mycket som helst nu !
mitt ansikte är 'helt okej'-brunt !
det är ju snart sommar, och jag måste vara sjukt
brun, för förra sommaren så skämdes jag typ för att
ens visa min mage (ovanligt, för mina mage är ganska okej)
men den var ju så sjukt blek förra sommaren.
Denna sommaren ska jag bli sjukt brun iaf.
-
För om man är solbrun och blondin så är man mycket
sötare osminkad, och jag vill inte behöva sminka mig
så mycket i sommar, jag hatar att sminka mig.
Det är det värsta som finns att kladda på en massa kladd
i ansiktet endast för att åka till skolan typ, men är man blek
och äcklig så är man tyvärr tvungen.

I sommar ska jag vara blond och brun.
Så jag måste köpa :
- silver shampoo
- hårblekning
- morotsolja

PEACE AND LOVE ' S

<- såhär nartulig vill jag se ut i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar