måndag 24 maj 2010

hehe I'm a nerd

detta är mitt 100e inlägg och kanske mitt sista (!?)
you never know. Jag ska starta en blogg med min vän Maja
på metroblogg och det hade varit gulligt om ni läste den också !

ni förstår, jag kommer ha kvar denna bloggen för att kunna skriva av mig
som en dagbok, men den andra bloggen kommer handla om sommaren
och vad vi ska hitta på vissa dagar t.ex. som liseberg eller liknande.
Det kommer bli awesome ! Vi kommer skriva en massa roliga saker
och eftersom att det är sommar och att vi faktiskt bor i gbg så kommer
det bli fett som fan ! Fester, sola&bada, mode och en massa massa mer.
Hoppas ni kommer tycka om det, så kanske om ni håller er uppdaterade så
kanske vi ses på samma fester, who knows ?

JAG ÄR FETT MED HYPER OCH JAG BEHÖVER EN KRAM !

PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar