söndag 2 maj 2010

care inlägg

att 3 små ord kan betyda så mycket,
jag kan knappt fatta det själv.
Att 3 små ord ska ha en sån stor betydelse ?
Jag litar inte på dom orden, dom är falska för mig.
Alla säger dom hur som helst ändå.. hur ska det
kunna betyda något ifall alla säger dom hela tiden ?

jag menar.. eller om jag ska vara helt ärlig så vet jag
inte ens vad jag ska skriva. Jag ville mest bara skriva av mig.
För jag är ganska pissed på allt som finns nu.. så att istället för
att krossa alla tallrikar och glas eller att slänga in datorn i väggen
så skriver jag av mig. (kolla va mogen jag är!)

Jag förtjänar extremt mycket alkohol och cigg nu,
ganska segt att man kanske måste dra in till
stan för att köpa cigg.. för här har ju inget öppet såhär sent.
ehh.. random att jag typ börjar skriva om cigg, så jag ska sluta
skriva nu och köpa äckelcancerpinnarna istället.

detta kallas ***

PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar