fredag 7 maj 2010

bara sjukt

jag är fett trött och jag fattar helt seriöst
inte varför jag inte kan somna om ! klockan är
ju förfan 09:30, och jag är klarvaken.

ska berätta en ganska sjuk sak, inatt drömde
jag om min drömprins. Jag kan sätta ALLT
på att han finns någonstans där ute, och han ska
bli min, mohaha ! Nej, men allvarligt nu, jag drömde
om den mest perfektaste killen i världen och när jag
vaknade så fick jag för mig att han fanns inne i lägenheten.
Så hasade mig upp och ropade efter någon.
typ 'HAAAAAAALLÅ' ? ´Kände mig ganska efterbliven,
så jag gick och la mig igen, men nu kan jag inte somna om.
FAIL, BIG TIME !

Just nu så ligger jag och lyssnar på musik och gör det
som ungefär alla gör.. läser allas bloggar och är inne på FB.
funderar starkt på om jag ska tigga lite pengar för att kunna
färga mitt hår, för det behövs verkligen.

PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar