lördag 17 april 2010


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi just nu, heh--------------------------------------
idag blir det AP med Joejoe, ronken och BayarN.
kommer bli fett och innan det ska jag och B in till
stan för att köpa lite solpuder.. kanske något annat också
vilket jag antar. typ... HEJ MONKI NU SKA JAG KÖPA UPP
ALLA MINA PENGAR HEHEHEHEEHEH, ehh ah. you get it.
----------------------------------------------------
lägenheten ser ut som fan just nu så.. storstäda är högst på
listan och färga mitt hår ligger på andraplats. Nu har jag
seriöst helt gult hår. Bild kommer senare.
PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar