onsdag 14 april 2010

sommarfeber


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ska ni flippa nu för att jag har på mig en bikini ?
Jag ville bara skriva att jag älskar sommarvädret,
fucking love it. Jag är ett BIG FAN OF SOMMAREN.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sommar =
- Björkö
- man får äta glass utan att man blir kallad tjockis.
- snygga brudar i bikini
- snygga killar utan tröja ? (omg ryggar, drool)
- Arvika (tror pappa låter mig åka !)
- min sommarkropp är nästan klar.
- köpa ny bikini !
- man är brun och snygg länge.
PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar