fredag 30 april 2010

-

Varför är jag så arg hela tiden ?
varför kan jag inte bara prata lugnt
med mina föräldrar och
kyssa röv tills jag flyttat hemifrån ?
Varför kan jag inte vara ensam en sekund ?
varför är jag en sån som folk tröttnar på fort ?

jag har svar till dom frågorna:
för att jag är stina thalenius.
Jag ser arg ut för att det är en mask.
jag ryter åt mina föräldrar för dom
fattar absolut ingenting, och dom typ spela dumma.
Jag kan inte vara ensam för att så fort jag
inte har någon i närheten så blir jag så osäker
och jag vill bara lägga mig i fosterställning och lipa
tills mina ögon inte orkar mer.
folk tröttnar på mig pga att jag inte finns.
Jag förlorar allt på att vara mig själv, det ska bli
en förändring.

och att folk sätter press på mig gör saken inte bättre.

PEACE AND LOVE ' S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar